Agenda

Wtorek (14.11.2017)

19.15 – 19.30

Powitanie uczestników bankietu

19.30 – 23.30

Wieczorny bankiet inauguracyjny. Nieformalne przyjęcie powitalne w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, dla prelegentów, partnerów i zaproszonych gości. To wstęp do sesji networkingowej i okazja do nawiązania pierwszych relacji biznesowych

Środa (15.11.2017)

 

9.00 – 9.45

Rejestracja, pierwsza przerwa kawowa

9.45 – 10.00

Powitanie i otwarcie konferencji Borys Skraba, CEO, Bold Brand Commerce

10.00 – 10.45

Wykład inauguracyjny:
David Wise – Director Channel Sales EMEA, Magento

Jak wykorzystać trendy w technolgiach cyfrowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów?

David opowie o kluczowych trendach w branży, które ukształtowały zmiany w zachowaniach klientów i kupujących. Przybliży nam również spostrzeżenia i wnioski z centrali Magento, które, można powiedzieć, znajduje się w samym sercu handlu cyfrowego z wynikiem 124 mld dolarów zysku z transakcji w zeszłym roku. Wskaże konkretne rozwiązania, które stosują marki, aby sprostać oczekiwaniom klientów.

10.45 – 11.30

Mitch Goldman – Product owner, project manager & community organizer. Speciality in e-commerce and Magento – Wielka Brytania

Jak model biznesowy made.com zakwestionował konwencję, zrewolucjonizował przemysł wnętrzarski i wykreował szybko uznaną markę od zera.

  • Tło założyciela Made.com i pierwsza wizja.
  • Pierwsza wersja strony internetowej. 3 miesiące na „wczesnym” Magento.
  • Automatyzacja zaplecza. Innowacje i wyzwania.
  • Skalowanie. Pozyskiwanie produktu, budowanie marki i przejęcie własności. Globalne otwarcie i dzisiejsze wyzwania.

11.30 – 11.45

Przerwa kawowa

11.45 – 12.30

John Fitchett – Managing Director UK & Europe – ebizmarts, Wielka Brytania

Jak Magento wspiera omnichannel?

12.30 – 13. 15

Łukasz Węgrzyn – Partner w kancelarii  Maruta Wachta, prawnik i doradca z obszaru IT

Agile e-commerce transformation – czyli jak szybciej, taniej i lepiej robić wdrożenia e-commerce dzięki mechanizmom kontraktowym i projektowym?

  • Prezentacja praktyk kontraktowych oraz projektowych, dzięki którym można istotnie poprawić czas oraz koszty projektów IT.
  • Prezentacja praktyk i modeli kontraktowych umożliwiających poprawę jakości dostarczanych rezultatów IT, bez obniżenia szybkości realizacji projektów.
  • Nowe modele rozliczeń koncentrujące się na dostarczanej wartości biznesowej, a nie czasie pracy dostawców IT.
13.15 – 14.15

Przerwa obiadowa – networking

14.15 – 15.00

Mariusz Gąsiewski – CEEGR Performance Sales Activation Lead at Google

Wykorzystanie AMP, PWA, Payment request API w poprawie efektywności sklepów internetowych na urządzeniach mobilnych.

  • AMP, PWA, Payment request API: . Jak można wykorzystać te nowe rozwiązania w poprawianiu doświadczenia użytkowników na urządzeniach mobilnych i rozwoju stron mobilnych.
  • Jak poprzez te technologie można zwiększyć efektywność Mobile? Które elementy są łatwiejsze, które trudniejsze do wdrożenia?
  • Prezentacja oparta na case studies i przykładach z branży Ecommerce.
15.00 – 15.15

Przerwa kawowa

Część II – Sesja przy okrągłych stołach

15.15 – 18.30

Workshop: Round Tables

15.15– 18.30

Sesja Okrągłych Stołów jest unikalną formą warsztatów, która obejmuje wszystkich uczestników i prelegentów. Każda stół ma również moderatora, który prowadzi dyskusję. Po określonym czasie następuje wymiana stolików przez prelegentów. Dzięki temu mamy lepszą, unikalną wymianę wiedzy, doświadczenia i najlepszych praktyk między przedstawicielami różnych modeli biznesowych: producentami, dystrybutorami, sprzedawcami detalicznymi i dostawcami usług z zakresu logistyki, marketingu, usług płatniczych.

18.30 – 19.00

Pożegnanie i zamknięcie konferencji

Zdobądź zaproszenie na ES 2017!

Konferencja jest bezpłatna, jednak tylko imienne zaproszenie zagwarantuje Ci udział w niej.

Do rozdania mamy tylko 30 zaproszeń! Jeżeli chcesz się znaleźć wśród przedstawicieli wiodących biznesów e-commerce, wypełnij i wyślij formularz.