Agenda

Program konferencji jest w trakcie przygotowania i będzie na bieżąco aktualizowany.

Środa (24.10.2018)

19.15 – 19.30

Powitanie uczestników bankietu

19.30 – 23.30

Wieczorny bankiet inauguracyjny. Nieformalne przyjęcie powitalne w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, dla prelegentów, partnerów i zaproszonych gości. To wstęp do sesji networkingowej i okazja do nawiązania pierwszych relacji biznesowych

Czwartek (25.10.2018)

9.00 – 9.45

Rejestracja, pierwsza przerwa kawowa

9.45 – 10.00

Powitanie i otwarcie konferencji Borys Skraba, CEO, Bold Brand Commerce

10.00 – 10.45

Wykład inauguracyjny:

Brian Green – Head of EMEA Sales at Magento Commerce

10.45 – 11.30

Kultura innowacyjności w Amazon

Jim Fanning, AWS Country Manager, Switzerland and Central & Eastern Europe

Jim zaprezentuje kulturę innowacji w Amazon. Opowie, w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą budować skuteczny system innowacji i środowisko kulturowe, które będzie wspierać kreatywność człowieka i napędzać postęp technologiczny.

11.30 – 11.45

Przerwa kawowa

11.45 – 12.30

Rozwój i wyzwania związane z rynkiem aptek internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Kosak Vojtech, Dr.Max Pharmacy Chain E-commerce & Project Manager

Vojtěch opowie o czeskim rynku e-commerce, jego specyfice oraz wiodących trendach. Przedstawi również strategię internetową międzynarodowej sieci aptek – Dr.Maxa, kluczowe problemy i wyzwania związane z wdrożeniem jednej wspólnej platformy Magento dla takich krajów jak Czechy, Polska, Słowacja, Włochy, Serbia, Rumunia). Na koniec podsumuje wpływ handlu elektronicznego na duże sieci aptek, znane ze swojego konserwatyzmu.

12.30 – 13.15

Przyszłość e-handlu, którą możesz zastosować już dziś – Sztuczna inteligencja, boty zakupowe, krypto waluty… Od czego zacząć i czego tak naprawdę potrzebuję w moim sklepie?

Janne M. Lohvansuu – Senior Advisor, Tulos Helsinki Oy

13.15 – 14.00

Budowanie innowacyjnego doświadczenia zakupowego przy użyciu wirtualnej rzeczywistości (VR): W jakim stopniu możemy zastosować tę technologię na przykładzie case study Country Casual Teak?

Jimmy Yoon – Chief Information Officer, Country Casual Teak

14.00 – 15.00

Przerwa obiadowa – networking

15.00 – 15.45

Przenikanie się innowacji, AI i CX

Qaalfa Dibeehi, VP – Consulting & Innovation, Forrester Research

Handel detaliczny przechodzi rewolucję. Doświadczenie klienta (CX) jest tym, czym konkurujemy o lojalność klienta. AI to przyszłość. Innowacja to sposób na osiągnięcie tego celu. To jest idealny obraz. Najczęściej jednak te trzy obszary zamiast się zazębiać, działają na swoją niekorzyść. Qaalfa skoncentruje się na tym, jak wprowadzić innowację i sztuczną inteligencję do świata CX, nie zabijając ich potencjału.

15.45 – 16.30

Jacek Majewski, Founder at Tylko.com

16.30 – 17.15

Istota cech przywódczych w epoce transformacji cyfrowej

Rocco Spencer, Director at Leadership Source

Rocco Spencer, wyjątkowa postać i osobowość, były major armii USA, opowie o skutecznym zarządzaniu organizacją w erze transformacji cyfrowej. Pokaże jaką rolę odgrywa technologia w całym procesie, a jaką dobór właściwych osób, sprawujących określone role, cechy przywódcze, czy odpowiedzialność za zespół.

17.15 – 17.30

Przerwa kawowa

17.30 – 18.15

Jak zarobić miliony na śnie i…internetowej sprzedaży materaców?

Jaś Bagniewski, Founder at Eve Sleep,
Kuba Wieczorek, Founding Partner

Historia spektakularnego sukcesu marki Eve Sleep – stworzonej przez dwóch kuzynów. Budowa marki w bardzo krótkim czasie, ekspansja zagraniczna obejmująca 15 krajów – stworzenie firmy, która sprzedaje coś więcej niż tylko materace…, niepowtarzalne doświadczenie zakupowe.

18.15

Oficjalne zamknięcie konferencji.

Program konferencji może ulec jeszcze zmianie. Wszystkie prezentacje będą tłumaczone symultanicznie na język polski.

Weź udział w konferencji ES 2018

Konferencja jest bezpłatna, jednak tylko imienne zaproszenie zagwarantuje Ci udział w niej.

Jeżeli chcesz się znaleźć wśród przedstawicieli wiodących biznesów e-commerce, wypełnij i wyślij formularz.